Ta strona używa plików cookie. Używamy plików cookie, aby mieć pewność, że nasza witryna działa poprawnie i zapewnia najlepsze możliwe doświadczenia. Akceptując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas takich plików cookie.
https://platforma.jestemkreatorem.pl/ , http://www.jestemkreatorem.pl,
https://platforma.jestemkreatorem.pl/next/public/catalog/product/41live41
REGULAMIN
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1 Informacje ogólne
§1.
Niniejszy Regulamin określa zasady związane ze świadczeniem usług w zakresie produktów cyfrowych tj. kursów online, która stanowi autorski program szkoleniowy przygotowany przez Jestem Kreatorem Maja Finlayson ulica Lawendowa 18, Marszowice 32-010 Kocmyrzów NIP: 6782856355, adres e-mail: kontakt@jestemkreatorem.pl .
§2.
1. W niniejszym Regulaminie przyjmuje się następujące definicje:
§3.
1. Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki związane z nabywaniem usług oferowanych w Serwisie.
2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II.WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU.
§4.
1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:
a) posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem),
b) korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer),
c) obsługiwanie plików cookie w przeglądarce.
III. OFERTA
§5 Oferta sprzedawcy i przedmiot umowy
Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej umożliwia za pomocą interfejsu sklepu każdemu zainteresowanemu klientowi zawarcie umowy sprzedaży towaru lub usługi dostępu do treści cyfrowych na zasadach określonych w regulaminie.
Zawarcie umowy jest możliwe przez klienta z dowolnego państwa świata. W przypadku książek sprzedawca wysyła towar wyłącznie na adresy wskazane przez klienta na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej lub po przez Amazon - wówczas obowiązuje regulamin i polityka prywatności firmy Amazon.
Możliwość zawarcia umowy może być ograniczana czasowo przez sprzedawcę – w szczególności sprzedaż poszczególnych usług może odbywać się w z góry określonych odstępach czasu.
Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto i zawierają w sobie podatek VAT.
1.W ramach Serwisu ofertowane są treści cyfrowe -
Usługa dostępu do treści cyfrowych może być ograniczona lub nieograniczona w czasie.
O ograniczeniu w czasie decyduje treść oferty zawartej w sklepie.
Treści cyfrowe, w szczególności szkolenia, nie mogą być traktowane jako informacje stanowiące formę porad czy jakąkolwiek formę doradztwa.
Dostęp do treści cyfrowych w postaci e-booków wymaga od klienta:
urządzenia z możliwością odczytu jednego z formatów:
e-pub (electronic publication)
mobi
pdf (Portable Document File)
pamięci masowej o pojemności co najmniej 4 MB
Dostęp do treści cyfrowych, w szczególności do kursów online, wymaga od klienta lub użytkownika:
urządzenia z zainstalowaną przynajmniej jedną z przeglądarek internetowych w następującej wersji:
Mozilla Firefox – wersja 70
Google Chrome – wersja 78
Microsoft Edge – wersja 44
możliwości podłączenia urządzenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 8 mbps;
możliwości odtwarzania dźwięku na urządzeniu; wykorzystania przez urządzenie procesora zbudowanego z co najmniej jednego rdzenia o zegarze nie mniejszym niż 2 GHz;
pamięci operacyjnej wynoszącej co najmniej 1 GB;
wyświetlaczu o rozdzielczości nie niższej niż 1024 na 768 pikseli.
Sprzedawca nie wdrożył dodatkowych, technicznych środków ochrony treści cyfrowych.
O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
4. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów
5. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.
IV. ZAWARCIE UMOWY
§6. Zawarcie umowy
1. Klient wyraża wolę zawarcia umowy poprzez dodanie wybranych towarów lub usług do koszyka, określenie ich ilości, wybranie sposobu płatności i wysyłki, zapoznanie się z treścią regulaminu, wypełnienie formularza, zaznaczenie okienka wyboru potwierdzającego fakt zapoznania się z regulaminem i wciśnięcie przycisku zakupu i płatności na stronie sklepu.
2. Wciśnięcie przycisku, o którym mowa powyżej rozpoczyna realizację procesu zakupu.
3. Wciśniecie przycisku, o którym mowa powyżej powoduje przekierowanie do strony obsługującej procedurę płatności online (TPAY, PayU, Stripe, PayPal ) będący jedną z możliwości uiszczenia ceny zakupu.
4. Sprzedawca, po wciśnięciu przycisku, o którym mowa powyżej, potwierdza fakt otrzymania oświadczenia klienta o wyrażeniu woli związania się umową, wysyłając wiadomość przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez klienta w formularzu, o którym mowa w § 6 ust. 1.
5. Z chwilą zaksięgowania w systemie informatycznym serwisu Stripe, TPay, Paypal, HotPay lub PayU uiszczonej przez Kupującego ceny zakupu, proces zakupu uznaje się za zrealizowany co skutkuje zawarciem umowy sprzedaży towaru pomiędzy klientem a sprzedawcą o treści przyjętej w regulaminie.
6. Usługa cyfrowa opłacona przez powyżej wymienione opcje zewnętrznym system płatności PayU SA, Stripe, PayPal, Tpay powoduje iż, sprzedawca dostarczy Produkt Klientowi niezwłocznie po potwierdzeniu przez ten podmiot dokonania pełnej płatności przez Klienta..
6. Wszelkie zobowiązania konsumenta wynikające z zawartej umowy gasną w chwili uiszczenia ceny zakupu, chyba, że jest to płatność ratalna wówczas klient zobowiązuje się do opłacenia wszystkich rat, na które się zgodził przy wyborze danej płatności bez możliwości odstąpienia od umowy.
§7 Treści cyfrowe
Usługa dostępu do treści cyfrowych może być ograniczona lub nieograniczona w czasie.
O ograniczeniu w czasie decyduje treść oferty zawartej w sklepie.
Treści cyfrowe, w szczególności szkolenia, nie mogą być traktowane jako informacje stanowiące formę porad czy jakąkolwiek formę doradztwa.
Dostęp do treści cyfrowych w postaci e-booków wymaga od klienta:
urządzenia z możliwością odczytu jednego z formatów:
e-pub (electronic publication)
mobi
pdf (Portable Document File)
pamięci masowej o pojemności co najmniej 4 MB
Dostęp do treści cyfrowych, w szczególności do kursów online, wymaga od klienta lub użytkownika:
urządzenia z zainstalowaną przynajmniej jedną z przeglądarek internetowych w następującej wersji:
Mozilla Firefox – wersja 70
Google Chrome – wersja 78
Microsoft Edge – wersja 44
możliwości podłączenia urządzenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 8 mbps;
możliwości odtwarzania dźwięku na urządzeniu; wykorzystania przez urządzenie procesora zbudowanego z co najmniej jednego rdzenia o zegarze nie mniejszym niż 2 GHz;
pamięci operacyjnej wynoszącej co najmniej 1 GB;
wyświetlaczu o rozdzielczości nie niższej niż 1024 na 768 pikseli.
Sprzedawca nie wdrożył dodatkowych, technicznych środków ochrony treści cyfrowych
§8 Platforma edukacyjna
Korzystanie z dostępu do niektórych usług zakupionych za pośrednictwem sklepu, w szczególności kursów online, jest możliwe wyłącznie poprzez platformę edukacyjną.
Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla klientów, którzy zawarli w sposób opisany w § 6 regulaminu umowę zakupu dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.
Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla użytkowników wskazanych przez klienta, który zawarł w sposób opisany w § 6 regulaminu umowę i zakupił więcej niż jedną usługę dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.
Konto użytkownika platformy edukacyjnej funkcjonuje w oparciu o niezależną umowę, zgodnie z regulaminem platformy edukacyjnej
V. REALIZACJA ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCEGO TREŚCI CYFROWYCH
§ 9
VI. FORMA PŁATNOŚCI
§10.
2. W celu otrzymania faktury VAT za świadczoną usługę Klient powinien poinformować Sprzedawcę o chęci jej uzyskania oraz przesłać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
4. Realizacja przedmiotu umowy następuje niezwłocznie po jego zakupie.
VII. PŁATNOŚCI
§11.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§12.
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email kontakt@jestemkreatorem.pl
3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w §1 lub też elektronicznie za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.
4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.
6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.
7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
IX. REKLAMACJE
§13.
1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email: kontakt@jestemkreatorem.pl
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),
b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,
c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty email Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
X. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
§14.
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
XI. PRAWO WŁAŚCIWE
§15.
1. Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowana.
2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.
XII.PLATFORMA EDUKACYJNA
§16.
1. Korzystanie z dostępu do niektórych usług zakupionych za pośrednictwem sklepu, w szczególności kursów online, jest możliwe wyłącznie poprzez platformę edukacyjną lub na żywo po przez np. platformę Zoom.
2. Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla klientów, którzy zawarli w sposób opisany w § 6 regulaminu umowę zakupu dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.
3. Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla użytkowników wskazanych przez klienta, który zawarł w sposób opisany w § 6. regulaminu umowę i zakupił więcej niż jedną usługę dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.
4. Konto użytkownika platformy edukacyjnej funkcjonuje w oparciu o niezależną umowę, zgodnie z regulaminem platformy edukacyjnej.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§17.
1. Zmiany Regulaminu będą publikowane w Serwisie w postaci informacji o wprowadzonych zmianach oraz ujednoliconego tekstu Regulaminu.
2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie każdorazowo wskazanym przez Sprzedawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia opublikowania informacji o zmianach i udostępnienia ujednoliconego tekstu zmienianego Regulaminu.
3. Każdorazowo do korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z aktualną wersją Regulaminu i jego akceptacja.
§18.
1. Aktualna wersja Regulaminu publikowana jest na stronie internetowej Sprzedawcy oraz bez dodatkowych opłat może zostać dostarczony na każde żądanie Klienta drogą elektroniczną na wskazany adres email.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 01.01.2024
§19.
Dane osobowe
1.Sprzedawca gwarantuje ochronę wszelkich zebranych danych osobowych. Dane osobowe klienta umieszczone w bazie danych sprzedawcy będą przetwarzane w celu realizacji umowy. Sprzedawca daje klientowi możliwość zapoznania się z treścią obowiązku informacyjnego w toku zawierania umowy udostępniając mu politykę prywatności.
Regulamin dotyczy opinii na temat towarów i usług sprzedawanych w sklepie internetowym pod adresem http://www.jestemkreatorem.pl przez podmiot: Jestem Kreatorem Maja Finlayson ulica Lawendowa 18, Marszowice 97 32-010 NIP: 6782856355.
Wszystkie opinie publikowane na mojej stronie pochodzą od klientów, którzy korzystali z moich towarów i usług lub je nabyli.
Sklep nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii. Opinie pochodzą z wiadomości prywatnych przesłanych przez użytkowników produktów przez portal Facebook, Instagram, TikTok, YouTube lub z wiadomości e-mail, z komentarzy pod postami dotyczącymi usług i towarów na wcześniej wymienionych portalach społecznościowych lub od klientów bezpośrednio. Nie weryfikuję opinii po numerze zamówienia ani tożsamości klienta, jednak rozmowa na temat produktu pozwala zweryfikować, czy nabywca rzeczywiście go nabył i stosował, a czasami są to klienci, z którymi rozmawiam bezpośrednio z kamerą i mikrofonem na moich szkoleniach przez platformę zoom, którzy wcześniej wykupili u mnie do nich dostęp. Często pomagam dobierać produkty ze sklepu internetowego zainteresowanym osobom, które niejednokrotnie później wysyłają mi wiadomości z opiniami na ich temat, co również traktuję jako potwierdzenie nabycia ich u mnie w sklepie.
Opinie publikowane są wybiórczo, nie wstawiam wszystkich opinii, które otrzymałam na strony produktów w sklepie internetowym. Sama decyduję, czy otrzymaną opinię chcę wykorzystać do publikacji, często pytając klienta czy mogę to zrobić jeśli widnieje jego imię. nazwisko..
Nie przewiduję żadnych gratyfikacji, zwłaszcza rabatów, w zamian za opinię, ani nie płacę za wystawienie opinii.
Jeżeli uważasz, że którakolwiek opinia zamieszczona na mojej stronie jest nierzetelna, niewiarygodna lub uzyskana w nieuczciwy sposób, prześlij wiadomość na adres kontakt@jestemkreatorem.pl. Każdą skargę rozpatruję w ciągu 14 dni.
Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku.
Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne. O zmianie regulaminu poinformuję poprzez zamieszczenie jego nowej wersji na stronie internetowej sklepu. Zapisy brzmień przed zmianą podlegają archiwizacji.
§1 Postanowienia ogólne
§2 Uczestnictwo w konkursie
§3 Zasady konkursu
§4 Wyłonienie zwycięzcy
§5 Nagroda
§6 Dane osobowe
§7 Postanowienia końcowe